لیست انتشار نرخ سرویس‌ مدارس شیراز غیرواقعی است

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز گفت: هفته گذشته شاهد انتشار جدول غیرواقعی نرخ سرویس مدارس بودیم و عده‌ای با تغییرات و افزایش غیرواقعی نرخ سرویس مدارس باعث ایجاد مسئله و سردرگمی والدین شده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، پیمان باباخانی امروز _دوشنبه بیستم شهریورماه_ اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع سرویس مدارس و مشکلات ناشی از بیماری کرونا و تعطیلی مدارس در سنوات گذشته و با عنایت به جدیت مدیریت شهری در ساماندهی سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید، اقدامات لازم جهت کارشناسی و تصویب نرخ سه ماه زودتر از سنوات گذشته انجام شده است.

وی افزود: متأسفانه هفته گذشته شاهد انتشار جدول غیرواقعی نرخ سرویس مدارس بودیم و عده‌ای با تغییرات و افزایش غیرواقعی نرخ سرویس مدارس باعث ایجاد مسئله و سردرگمی شده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز با رد نرخ‌های غیرواقعی منتشر شده گفت: همه مساعی لازم برای تدقیق بیشتر هزینه‌ها صورت گرفت و تلاش شد تا نرخ سرویس مدارس به واقعیت هزینه‌ها نزدیک‌تر شود تا رضایت بیشتر رانندگان سرویس همچنین اولیای دانش‌آموزان ایجاد شود.

باباخانی ضمن دعوت از رانندگان جهت حضور بیشتر در سرویس مدارس از اولیا و رانندگان خواست تا جدول نرخ مصوب را از طریق وبگاه شهرداری شیراز، وبگاه سازمان حمل‌ونقل مسافر یا مدارس و شرکت‌های حمل‌ونقل مجری سرویس مدارس پیگیری کنند.

کد خبر 686733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.