دابو و آل‌کثیر نمی‌توانند در آسیا برای سپاهان بازی کنند؟

بر اساس قوانین لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان نمی‌تواند از بازیکنانی که نتوانسته است در ایران نام آن‌ها را ثبت‌ کند، استفاده کند.

به گزارش ایمنا، لیگ قهرمانان آسیا از بیست‌وهفتم مهرماه در منطقه غرب آسیا آغاز خواهد شد و سپاهان، پرسپولیس و نساجی به عنوان نمایندگان ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند. سپاهان ایران در گروه C این رقابت‌ها با نیروی هوایی عراق، الاتحاد عربستان و آلمالیق ازبکستان هم‌گروه است و امید زیادی برای صعود از این گروه دارد.

سپاهان در ماه‌های اخیر به خاطر ابهاماتی که در رعایت کردن دستورالعمل ناظر بر قراردادها داشت، خبرساز شد و در نهایت به همین دلیل نتوانست قرارداد عیسی آل‌کثیر و برایان دابو را در سازمان لیگ فوتبال به ثبت برساند تا این دو بازیکن لیگ برتر و جام حذفی را حداقل برای نیم فصل از دست بدهند.

با این حال سپاهانی‌ها در نظر داشتند که از آل‌کثیر و دابو در لیگ قهرمانان آسیا بهره ببرند، اما این بار قوانین این رقابت‌ها مانع حضور این دو بازیکن می‌شود. بر اساس پیگیری‌ها از فدراسیون فوتبال، همچنین بند ۱.۲ ماده ۲۴ قوانین ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید اطمینان حاصل کنند که نام تمام بازیکنانشان به درستی و بر اساس قوانین داخلی فدراسیون مربوطه در آن فدراسیون ثبت شده باشد.

دابو و آل‌کثیر نمی‌توانند در آسیا برای سپاهان بازی کنند؟

با این اوصاف، سپاهان در حال حاضر نمی‌تواند از عیسی آل‌کثیر و برایان دابو در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند. در این راستا باشگاه سپاهان هنوز موضع رسمی در برابر  این موضوع نداشته است و باید دید انتظار هواداران برای تماشای بازی این دو بازیکن در دیدارهای رسمی به سر می‌رسد یا خیر.

کد خبر 686724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.