کیف حاوی چند فقره چک و مدارک توسط مامور پلیس به دست صاحب خود رسید

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: فرمانده وظیفه‌شناس گروهان موتوری یگان امداد شهرستان، کیف حاوی چهار فقره چک به ارزش چهار میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال، دو فقره چک سفید امضا، چهار میلیون ریال وجه نقد و تعدادی کارت شناسایی را به صاحبش بازگرداند.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سروان مسعود صالح‌پور، مأمور وظیفه‌شناس یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی متوجه کیف دستی روی زمین می‌شود و با توجه به حس مسئولیت‌پذیری خود، اقدامات لازم را برای شناسایی صاحب آن انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه طی بررسی‌های صورت گرفته کیف پول حاوی چهار فقره چک به ارزش چهار میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال، دو فقره چک سفید امضا، چهار میلیون ریال وجه نقد، یک جلد دسته چک، دو کارت ملی، یک کارت سوخت و هشت کارت عابر بانک و یک دفترچه حساب بود، گفت: صاحب کیف که پس از اطلاع از پیدا شدن آن بسیار شادمان شده بود، با مراجعه به پلیس کیف خود را از مأمور وظیفه‌شناس دریافت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با قدردانی از اقدام خداپسندانه این مأمور پلیس خاطرنشان کرد: مأموران مؤمن، متعهد و پایبند به ارزش‌های الهی و انسانی، سرمایه‌های ارزشمند پلیس در تراز انقلاب اسلامی هستند و فرماندهی انتظامی استان اصفهان به وجود چنین مامورانی در بدنه این مجموعه افتخار می‌کند.

کد خبر 686704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.