زمین‌گیر شدن سارقان سیم برق در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری سه سارق سیم‌های هوایی شبکه انتقال نیرو با اقدام به موقع مأموران انتظامی در بخش میمه این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح انتظامی پیشگیری از سرقت سیم و کابل شبکه انتقال برق، بامداد امروز مأموران گشت انتظامی بخش میمه این فرماندهی حین گشت سحرگاهی در حومه شهر وزوان، سه نفر سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ را که در حال سرقت سیم‌های هوایی بودند مشاهده کردند و برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

وی افزود: سارقان که خود را در چنگال قانونی می‌دیدند با خودروی خود قصد فرار از محل را داشتند که با اقدام به موقع پلیس، خودروی آنها زمین‌گیر و هر سه سارق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: این سارقان که اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های همجوار بودند، بیش از ۶۵۰ متر سیم برق از فواصل ستون‌های محل را بریده و در محلی مخفی کرده بودند تا در فرصتی مناسب آنها را به اصفهان منتقل کنند و به یک مال‌خر بفروشند که دستگیر شدند و تمام سیم‌های مسروقه کشف شد.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس شهرستان برای مقابله با سارقان سیم برق و جلوگیری از قطعی برق خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 686698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.