اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲ + آمار شرکت کنندگان
نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲

رییس سازمان سنجش از زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲ خبر داد. دکتر عبدالرسول پورعباس گفت: نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی هفته دوم مهر ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

سازمان سنجش آموزش کشور، یک سازمان معتبر و متعلق به وزارت آموزش و پرورش است که مسئول تدوین و برگزاری آزمون‌های استخدامی و ورود به مقاطع تحصیلی عمومی در ایران می‌باشد. سازمان سنجش از وبسایت رسمی خود به آدرس " https://www.sanjesh.org" استفاده می‌کند.
سایت سازمان سنجش مرجعی قابل اعتماد برای کسانی است که به دنبال اطلاعات درباره آزمون‌ها، منابع آموزشی و سایر امور مربوط به سازمان سنجش هستند؛ همچنین اطلاعات زمان، محل برگزاری و نتایج آزمون‌های سازمان سنجش و کنکورهای سراسری نیز در آن قابل دسترسی است.
کد خبر 686685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    44 1
    واقعا جالب است .‌ نتایج کنکور در هفته دوم مهر ماه اعلام خواهد شد ! یعنی دانشجو حتی در هفته اول مهر هم‌هنوز نمی داند که در چه شهری و در چه دانشگاهی پذیرفته شده است .‌ لابد وسط هفته دوم نتایج اعلام‌می شود و دانشجو باید ظرف دو سه روز وسایل خود را جمع کرده و به شهر دیگری برود . خیلی از دانشگاه ها خوابگاه هم ارائه نمی کنند و دانشجو باید ظرف مدت دو سه روز در شهری دیگر خانه پیدا کرده و اجاره کند و .... چرا ؟؟؟؟ وقتی که برگه های تستی کنکور توسط دستگاه و در مدت بسیار کوتاهی تصحیح شده و تمام کارها توسط،کامپیوتر انجام می شود ، چرا باید اعلام نتایج تا وسط مهر ماه ادامه یابد . اگر سازمان سنجش،خودش را جمع کند می تواند براحتی اواسط مرداد نتایج را اعلام‌کند .