دیدارهای مردمی اعضای شورای شهر قم تداوم داشته باشد

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برگزاری جلسات دیدار عمومی شهروندان و مدیران شهری، گفت: لازم است برای تداوم دیدارهای مردمی اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان قم، برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن محرری امروز _دوشنبه بیستم شهریورماه_ در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برگزاری دیدارهای مردمی مدیران شهری و شهروندان در ایام هفته دولت اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قم نیز در این دیدارها حضور داشتند.

وی افزود: در این دیدارها ۷۸۲ مورد سوال و درخواست و پیشنهاد مطرح شده است که این موضوع نشان‌دهنده تعامل مردم و مدیریت شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: این درخواست‌ها و انتقادات مردمی باید فهرست‌بندی و به تفکیک موضوع به کمیسیون‌های مربوطه ارائه شود، چرا که اعضای شورای اسلامی شهر باید نسبت به دیدگاه مردم آگاه باشند.

محرری با اشاره به اینکه حضور در میان مردم یکی از وظایف اعضای شورای اسلامی شهر است، ادامه داد: در مناسبت‌های دیگر هم باید این حرکت تکرار شود و از این ظرفیت استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه باید در انتخاب مساجد دقت کرد، گفت: لازم است مساجدی را انتخاب کنیم که در منطقه محوریت داشته باشد. خدمت به زائران و مجاوران در ایام اربعین در مدیریت شهری به صورت جدی انجام شد که جای قدردانی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری آنچه در توان داشتند را در طبق اخلاص گذاشتند، تاکید کرد: این تلاش به این معنی نیست که همه خدمات در شأن زائران بوده است، اما مدیران توان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

محرری تاکید کرد: کاستی‌های میزبانی از اربعین باید بررسی و نارسایی‌ها رفع شود، چراکه مناسبت‌های زیادی پیش روی مدیریت شهری قرار دارد.

وی با اشاره به ابعاد راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی گفت: اعزام بیش از چهار میلیون نفر از کشور طی مدت ۲۰ روز یک رویداد تاریخی است. این موضوع در شرایط عادی امکان‌پذیر نیست و یک مانور بزرگ آمادگی برای ظهور است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: دولت و مردم عراق در میزبانی از زائران اربعین سنگ تمام گذاشتند و دولت نیز بیشتر از گذشته در خدمت به زائران تلاش کرد.

کد خبر 686662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.