خدمت‌رسانی ۱۸ شرکت مسافربری به زائران اربعین در استان چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۱۸ شرکت مسافربری اتوبوسی و مینی‌بوسی استان برای جابه‌جایی زائران اربعین خدمات ارائه دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روح‌الله غلامی امروز_ دوشنبه بیستم شهریورماه _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راهداری شهرستان سامان مشغول اجرای عملیات‌های ویژه از جمله ترانشه‌برداری در محور هوره به دشتی با حجم عملیات دو هزار و ۵۰۰ مترمکعب، اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان و احداث دیوار حائل پل پلنگستان با ۲۷۰ میلیون تومان اعتبار در طول ۲۰ متر است.

وی افزود: در حال حاضر شاهد پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در اجرای عملیات فندپلاس پل فلزی صادق‌آباد هستیم و این پروژه ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار لازم دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه این پروژه‌ها به صورت پیمانی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: عملیات ترانشه‌برداری محور آب‌پونه به صادق‌آباد با حجم سه هزار و ۵۰۰ مترمکعب و پروژه ریزش‌برداری و پاکسازی محور سوادجان به هوره با حجم عملیات دو هزار متر مکعب در حال اجرا است.

غلامی اضافه کرد: به منظور جابه‌جایی زائران اربعین، ۱۸ شرکت مسافربری اتوبوسی و مینی‌بوسی در استان در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) بود، ۱۱ شرکت در شهرستان شهرکرد و مابقی شرکت‌ها در شهرستان لردگان، بروجن و فارسان مستقر هستند.

وی ادامه داد: در این ایام ۱۴ هزار و ۲۸۸ مسافر با ۷۰۰ سفر توسط شرکت‌های مسافربری جابه‌جا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال‌وبختیاری گفت: از آنجا که مرز اصلی استان شلمچه است، بیشتر تقاضای زائران به سمت این مرز بود.

کد خبر 686620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.