پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه پل پیامبر اعظم (ص) بندرعباس

معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه تلاش می‌شود پل پیامبر اعظم (ص) تا پایان سال به بهره‌برداری برسد، گفت: برای ساخت این پل ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بندرعباس، حسین بازماندگان اظهار کرد: پل پیامبر اعظم بندرعباس با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است. این پل بلوار شهید رجایی را به آزادراه متصل می‌کند.

وی با بیان اینکه طول این پل ۱۲۰ و عرض آن ۱۱ متر و ۷۰ سانتی‌متر است، افزود: این سازه دارای ۱۲ دهنه و حجم بتن‌ریزی ۹ هزار و ۸۰۰ متر مکعب است و ۲۵۲ تن آهن‌آلات برای ساخت این آن استفاده می‌شود.

معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه تلاش می‌شود تا پایان سال این پل به بهره‌برداری برسد، خاطرنشان کرد: برای ساخت این پل ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بازماندگان با بیان اینکه در سه کیلومتری این پل، تقاطع غیر همسطح شبدری با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است، تاکید کرد: طول پل ۵۰، عرض آن ۱۷ متر و دارای دو دهنه ۲۵ متری است. این تقاطع غیرهمسطح، بلوار شهید رجایی را به بلوار راه‌آهن متصل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح پیامبر اعظم نخستین تقاطع غیرهمسطح شبدری در شهر بندرعباس است، اضافه کرد: با ساخت این تقاطع مسیر دسترسی از چهار طرف میسر می‌شود و نقش زیادی در کاهش ترافیک دارد.

معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه این تقاطع خردادماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: با ساخت این پل‌ها ترافیک شهری کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 686603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.