توسعه پارک‌های محله‌ای لنجان در دستور کار است

شهردار سده لنجان گفت: طرح توسعه و بهسازی پارک‌های محله‌ای یکی از پروژه‌هایی است که مورد توجه مدیریت شهری سده لنجان قرار گرفته است، چراکه پارک‌های شهری، نقش مهمی در ایجاد سلامت و نشاط شهروندان دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید شهبازی امروز _دوشنبه بیستم شهریورماه_ در جمع مسئولان شهرستان لنجان اظهار کرد: پارک‌های محله‌ای به عنوان بخش مهمی از فضای عمومی به دلیل داشتن کارکردهای گوناگون اجتماعی، اقتصادی و اکولوژیکی نقش بسزایی در کاهش مشکلات شهرنشینی و طراوت در زندگی شهروندان دارد.

وی با بیان اینکه در دوره ششم مدیریت شهری سده لنجان سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای رفع دغدغه‌های شهروندان انجام شده است، افزود: طرح توسعه و بهسازی پارک‌های محله‌ای یکی از پروژه‌هایی است که مورد توجه مدیریت شهری سده لنجان قرار گرفته است، چراکه امروزه پارک‌های شهری نقش فعالی در ایجاد سلامت و نشاط در شهر و شهروندان دارد.

شهردار سده لنجان خاطرنشان کرد: تلاش شده است در طراحی پارک‌های محله‌ای عناصر مختلفی همچون تنوع‌بخشی، زیباسازی و عناصر بصری رعایت شود.

شهبازی تصریح کرد: بهسازی پارک توحید یکی از پروژه‌های شهرداری سده لنجان به‌شمار می‌آید که با هزینه هفت میلیارد ریال اقداماتی همچون زیرسازی، اجرای جدول، بلوک‌فرش، پخش آسفالت، روشنایی و فضای سبز در آن انجام گرفت.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری سده لنجان، ارتقای سطح سلامت شهروندان از طریق گرایش آن‌ها به ورزش همگانی است و توسعه پارک‌های محله‌ای نقش بسزایی در تحقق این برنامه خواهد داشت.

شهردار سده لنجان گفت: ارتقای امکانات خدماتی و فضای سبز در سطح محلات و توجه به معضلات و مشکلات آن‌ها علاوه بر رضایت شهروندان، موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، از این رو امیدواریم با اجرای پروژه‌های مختلف در این زمینه شاهد تحقق این مهم در شهر سده لنجان باشیم.

کد خبر 686577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.