امروز ۲۰ شهریورماه در بورس چه خبر است؟

با توجه به نبود خبر جدید و تغییر محسوس در قیمت دلار، برای بازار امروز یک روند متعادل به سمت منفی را پیش بینی می‌کنیم، در صورت حمایت بازارگردان‌ها شاید در نیمه دوم وضعیت بازار بهبود یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص بورس در آستانه حمایت دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد قرار گرفته و ممکن است شاهد پول بک آن باشیم، پیش از شروع بازار ۳۷ نماد به ارز ۱۴۰ میلیارد تومان در صف خرید و ۳۸ نماد به ارزش ۲۸۰ میلیارد تومان صف فروش بودند.

روز گذشته شاهد یک بازار متعادل و رکودی بودیم که ارزش معاملات نیز نسبت به روزهای قبل کاهش محسوسی را تجربه کرد، با منفی بودن نماد اهرم احتمال اینکه بازار امروز هم کمی روند منفی به خود داشته باشد دور از انتظار نیست و با توجه به نبود خبر جدید و تغییر محسوس در قیمت دلار، برای بازار امروز یک روند متعادل به سمت منفی را پیش بینی می‌کنیم، در صورت حمایت بازارگردان‌ها شاید در نیمه دوم وضعیت بازار بهبود یابد، برخی از معامله گران در این شرایط دست به انجام معامله نمی‌زنند، زیرا زمانی که روند بازار صعودی نباشد احتمالاً اصلاحی خواهد شد.

صدور رأی هیأت تجدیدنظر شورای رقابت به نفع گروه بهمن و شرکت کروز می‌تواند تحرکات مثبت در گروه خودرویی را رقم بزند، همچنین در مجمع تیپیکو مطرح شد که زیر مجموعه‌های شرکت باید به سمت تجدید ارزیابی حرکت کنند که این خبر می‌تواند جذابیت گروه دارویی را افزایش دهد.

رشد ۳۰۰ واحدی شاخص بورس در دقایق ابتدای معاملات

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _دوشنبه بیستم شهریورماه_ با رشد ۳۶۴ واحدی، به ۲,۱۲۳,۹۹۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۷۳۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۹۹۸.۸۶۸ میلیون سهم بود که طی ۷۵,۸۰۴ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۲۰۷ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۴,۶۱۲,۲۴۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «وتجارت»، «شپنا» و «وخارزم» بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص کل گذاشتند.

امروز ۲۰ شهریورماه در بورس چه خبر است؟

کد خبر 686566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.