رویداد بزرگی را پیش از مسابقات هانگژو در اصفهان برگزار کردیم

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: مسابقات بین‌المللی اسلحه سابر مردان روز گذشته به عنوان یک رویداد مهم پیش از مسابقات هانگژو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات بین‌المللی شمشیربازی اسلحه سابر مردان گرامیداشت زنده‌یاد روزبه سرهنگ‌پور از صبح روز گذشته _یکشنبه نوزدهم شهریورماه_ به میزبانی اصفهان در ورزشگاه شهید نصر آغاز شد.

علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی، مجتبی سرشوق رئیس هیئت شمشیربازی، محسن وحدانی دبیر فدراسیون، بهارک مرادی نایب رئیس هیئت و اعضای هیئت رئیسه هیئت شمشیربازی استان اصفهان از حاضران مراسم اختتامیه مسابقات بودند.

علیرضا پورسلمان، رئیس فدراسیون شمشیر بازی در خصوص برگزاری این رقابت‌ها اظهار کرد: سومین دوره مسابقات بین‌المللی اسلحه سابر مردان گرامیداشت روزبه سرهنگ‌پور، روز گذشته برگزار شد و با تیم اجرایی جوان و با انگیزه‌ای که اصفهان داشت مسابقات با کیفیت خوب و بالایی برگزار شد.

وی افزود: سعی کردیم تمام قوانین فدراسیون جهانی را رعایت کنیم که برگزاری مسابقات مورد قبول این نهاد قرار گیرد.

رویداد بزرگی را پیش از مسابقات هانگژو در اصفهان برگزار کردیم

رئیس فدراسیون شمشیربازی در خصوص نفرات برتر مسابقات گفت: مسابقات روز گذشته به عنوان یک رویداد مهم برای مسابقات هانگژو برگزار شد که در پایان ۴ شمشیرباز اعزامی به مسابقات هانگژو توانستند بر سکوی اول تا سوم مشترک قرار بگیرند.

وی در پایان در خصوص برگزاری مسابقات در اصفهان خاطرنشان کرد: اصفهان از جمله استان‌هایی است که زیرساخت و ساختار مناسبی دارد و توانایی برگزاری مسابقات و اردوهای ملی جزو پتانسیل‌های این استان است.

در ادامه مجتبی سرشوق، رئیس هیئت شمشیر بازی استان اصفهان اظهار کرد: دور سوم مسابقات بین‌المللی زنده‌یاد روزبه سرهنگ‌پور با حضور ۳۲ شمشیرباز و ۴ کشور، به میزبانی اصفهان برگزار شد که از بین همه کشورها ترکیه و پاکستان موفق به حضور در مسابقات نشدند.

وی افزود: این رویداد اتفاق خوب برای استان و کشور است که تجربه خوبی برای بازیکنان، داوران و مربیان ایجاد می‌کند که با بازیکن‌های ملی و بین‌المللی بازی و کسب تجربه کنند. در مجموع ۴ هزار دلار هدیه نقدی به همراه مدال و کاپ هدیه‌های این مسابقات بود.

رویداد بزرگی را پیش از مسابقات هانگژو در اصفهان برگزار کردیم

رئیس هیئت شمشیربازی درباره عملکرد این هیئت گفت: با توجه به این که هیئت شمشیربازی به‌تازگی فعالیت خود را آغاز کرده، عملکرد خوبی داشته است اما به‌طور قطع با تشکیل گروه و شروع فعالیت جدی شرایط خیلی بهتر می‌شود که این امر مقداری زمان‌بر است.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌های هیئت شمشیربازی استان خاطرنشان کرد: جذب ورزشکار و توسعه ورزش قهرمانی از جمله برنامه‌های آکادمی و هیئت است، باید شمشیربازی را در شهرهای مختلف گسترش دهیم، همچنین کمک کنیم تا ورزشکاران در سطح‌های مختلف موفق باشند.

کد خبر 686545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.