اهتمام ویژه دولت برای اتمام طرح «نهضت ملی مسکن» در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: روند ساخت پروژه نهضت ملی مسکن در اردبیل پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد که مسئولین امر با جدیت در راستای اتمام و تحویل آن به متقاضیان تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید حامد عاملی روز یکشنبه در بازدید از محل احداث طرح نهضت ملی مسکن اردبیل با بیان اینکه احداث مسکن یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های دولت سیزدهم بود، اظهار کرد: روند ساخت پروژه نهضت ملی مسکن در اردبیل پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد که تا پایان امسال بخشی از واحدهای مسکونی متقاضیان در این شهرستان‌ها تحویل داده خواهد شد و تلاش می‌شود تا ۲ سال آینده اکثر واحدهای در حال اجرا تکمیل شود.

وی با بیان اینکه بهترین نقطه شهر برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی انتخاب شد تا برای متقاضیان ارزش افزوده بیشتری را به همراه داشته باشد، افزود: حدود ۳۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل پس از ثبت‌نام و احراز شرایط، اقدام به واریز آورده‌های خود کرده‌اند که ۲۱ هزار متقاضی در مرکز استان و ۹ هزار متقاضی در سایر شهرستان‌ها هستند.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: در شهرستان اردبیل نیز طی سال گذشته برای تأمین زمین با توجه به وضعیت نبود زمین دولتی، با مشکلاتی مواجه بودیم که این مشکلات در سال جاری برطرف و زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن مرکز استان تأمین شد و هم‌اکنون طرح در حال اجرا است.

عاملی تصریح کرد: برای ۱۷ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن شهرستان اردبیل در شهرک شهید سلیمانی جانمایی شده که ۵ هزار واحد مرحله فوندانسیون را تمام کرده و باقی عملیات فوندانسیون تا پایان مهر انجام خواهد شد و جانمایی برای ۴ هزار متقاضی دیگر مرکز استان اردبیل هم در دستور کار است.

وی گفت: تسریع در عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل نیازمند همکاری حداکثری بانک‌ها بوده و تلاش می‌شود که تا ۲ سال آینده بخش حداکثری واحدهای در حال اجرا به متقاضیان تحویل داده شود.

منبع: مهر

کد خبر 686487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.