بزرگداشت هفته‌ دفاع مقدس، تبیین پایداری و استقامت رزمندگان است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تبیین پایداری و استقامت رزمندگان و شهدا پرداخته می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، علی بیگ‌زاده امروز_ یکشنبه نوزدهم شهریورماه_ در نشست وبیناری فرمانداران و فرماندهان بسیج شهرستان‌های استان پیرامون برگزاری باشکوه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ تحمیلی علیه ایران تنها جنگی بود که شرق و غرب با هم در یک طرف و مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند و رزمندگان ما اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیفتد.

وی افزود: دفاع مقدس نقش عظیمی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دارد، هفته دفاع مقدس گرامیداشت همه خوبی‌هاست؛ در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‌ها و ایثارگری‌های خود، آئین و مرامی را بنیان نهادند و ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی نهادینه شد و ما رهرو این شهدا خواهیم بود.

معاون استاندار ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس باید حفظ شود و یأس و نامیدی را در دشمن ایجاد کنیم، لذا برنامه‌های هفته دفاع مقدس پررنگ‌تر و عمیق‌تر دیده شوند؛ با هماهنگی تمامی ادارات، برنامه‌های هفته دفاع مقدس به گونه‌ای کیفی و گسترده طراحی و اجرا شود تا حاصل ایثار، استقامت، از خودگذشتگی و آرمان‌های شهدا زنده نگه داشته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نیز در این جلسه به جمع‌بندی برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شعار «ما متحدیم» و با نام «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» برگزار خواهد شد و امسال اجرای مراسم به عهده سپاه ثارالله استان است.

کد خبر 686462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.