خدمت‌رسانی اتوبوس‌های قمی در مرز مهران

مدیرعامل سازمان نظارت بر اتوبوسرانی شهرداری قم اقدامات اتوبوسرانی قم در اعزام اتوبوس و ون به مرز مهران را تشریح کرد.

علی نیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به همراهی شهرداری قم در برگزاری راهپیمایی پرشور اربعین حسینی اظهار کرد: ۵۰ دستگاه اتوبوس از شهر قم از تاریخ ۳۱ مردادماه تا ۱۶ شهریورماه به مرز مهران اعزام شده و خدمت کردند.

وی افزود: اعزام دو اکیپ تعمیرگاهی با تجهیزات کامل و پنج نیروی ماهر مکانیک به مرز مهران تا هجدهم شهرورماه هم به منظور تقویت خدمت‌رسانی به زائران انجام شد.

مدیرعامل سازمان نظارت بر اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به اعزام تیم بازرسی و نظارت به همراه خودروی گشت از ۳۱ مردادماه تا هجدهم شهریورماه گفت: برپایی ستاد حمل و نقل در مرز مهران و اجاره محلی برای استقرار تیم‌های نظارت و فنی در شهر مرزی مهران از دیگر اقدامات در این زمینه بود.

وی با اشاره به انجام سرویس کارخانه فولاد غرب به منظور اعزام خودروهای این کارخانه به مرز مهران ادامه داد: اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس شهری به مرز مهران در تاریخ ۱۶ شهریورماه و مسافرگیری در تاریخ ۱۷ شهریورماه از دیگر اقداماتی بود که صورت گرفت.

نیک با اشاره به اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس شهری به مرز مهران در تاریخ ۱۷ شهریورماه و مسافرگیری در تاریخ ۱۸ شهریورماه گفت: اعزام ۱۵ دستگاه ون به مرز مهران برای جابجایی مسافران از دیگر اقدامات شهرداری قم برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین بود.

وی افزود: اعزام اتوبوس‌های شهری به تهران از سکوی میدان ۷۲ تن به منظور جابجایی بین‌شهری مسافران به منظور همکاری با دستگاه‌های استانی از دیگر اقداماتی بود که صورت گرفت.

کد خبر 686454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.