۴ نفر از متهمان تیراندازی در عزاداری بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب بندرامام خمینی (ره) از بازداشت سه نفر از صاحبان مراسم عزاداری و مظنون اصلی تیراندازی که منجر به کشته شدن مداح این مراسم شده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از دادگستری خوزستان، محمدرضا جعفری‌اصل اظهار کرد: شامگاه شنبه هجدهم شهریورماه، اقدام به تیراندازی در یک مجلس عزاداری هوایی شد که در پی آن، مداح مراسم که مشغول مداحی بود، مورد اصابت قرار گرفت و فوت کرد.

وی افزود: پس از اطلاع از این حادثه، بلافاصله دستورات قضائی لازم صادر و با رصد اطلاعاتی و تلاش مأموران فراجا سه نفر از عوامل برگزارکننده مراسم که جهت عدم تیراندازی در مراسم تعهد داده بودند بازداشت و مظنون اصلی این تیراندازی نیز شناسایی و دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) ادامه داد: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شده و سایر عوامل مرتبط با حادثه نیز تحت تعقیب قضائی قرار دارند.

وی با بیان اینکه خط قرمز دستگاه قضائی، حفظ امنیت و برخورد با مجرمان است، اضافه کرد: مطابق قانون مجازات سنگینی برای افراد هنجارشکن و مخل نظم و آرامش عمومی اعمال می‌شود، از مردم این شهرستان خواستاریم تا با کنار گذاشتن این رسم اشتباه، ضمن حفظ جان خود و اطرافیان، به ارتقای امنیت جامعه کمک کنند.

کد خبر 686435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.