۱۲ کانون تبلیغ فرقه بهائیت در بابل پلمب شد

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: ۱۲ کانون که در پوشش مدرسه و مرکز آموزشی به تبلیغ فرقه خارجی ضاله بهائیت در بابل می‌پرداختند، پلمب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری اظهار کرد: معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود، سعی در تضعیف و براندازی نظام، ایجاد ناامیدی در جامعه و تصاحب افکار دانش‌آموزان به طرق مختلف دارند که باید برای مقابله با این اهداف شوم دشمنان هوشیار بود.

وی یکی از ابزارهای دشمنان برای ضربه زدن به نظام را به‌کارگیری فرقه ضاله بهائیت دانست و افزود: در این راستا در شهرستان بابل اقداماتی در پوشش دو مدرسه و چند مرکز آموزشی و ورزشی از طریق به‌کارگیری اساتید و مربیان بهایی انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تصریح کرد: مربیان بهایی از سه شهر کشور، اقدام به آموزش و تعلیم موارد مورد نظر خود در راستای فریب نوجوانان از جمله فرقه صهیونیستی ضاله بهائیت می‌کردند که در راستای مقابله با این فرقه ضاله، تاکنون دو فرد که از مربیان سرشناس بهایی در ایران هستند با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و با صدور قرار بازداشت به زندان معرفی شدند.

اکبری ادامه داد: در مراکز آموزشی مذکور، تعدادی کتاب و بروشور مرتبط با مجله صهیونیستی بهائیت کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد، تاکید کرد: طبق قانون و آئین‌نامه زندان افراد دستگیر شده به محض بازداشت با خانواده خود تماس تلفنی برقرار کردند و دستورات لازم از سوی دادستانی بابل برای رعایت حقوق زندانیان صادر شده است.

کد خبر 686420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.