۲ طلا و یک نقره فرنگی‌کاران ایران در جام آکسیونوف روسیه

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام آکسیونوف روسیه با کسب ۲ مدال طلا و یک مدال نقره نمایندگان ایران به پایان رسید.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام آکسیانوف روسیه روزهای هجدهم و نوزدهم شهریورماه در شهر نووسیبرگ برگزار شد و تیم هشت‌نفره ایران در پایان توسط امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم و محمد ناقوسی در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال طلا رسید و علی اسکو در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز صاحب مدال نقره شد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم مهدی احدی در دور نخست با نتیجه شش بر صفر حریف روس خود را مغلوب کرد. وی در دور دوم به به دلیل مصدومیت مقابل حریف خود مغلوب شد و به مسابقات ادامه نداد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم عارف محمدی در دورهای اول و دوم با نتایج دو بر صفر و ۶ بر ۵ مقابل کشتی‌گیرانی از روسیه به برتری دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله نیمه‌نهایی مغلوب حریف قزاقستانی شد و راهی دیدار رده‌بندی شد. محمدی در این دیدار با نتیجه چهار بر یک مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با ضربه‌فنی نماینده بلاروس را مغلوب کرد. وی در دور دوم هشت بر صفر حریف روس خود را شکست داد. وی در دور سوم و مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۸ بر ۶ دیگر کشتی‌گیر روس را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه هفت بر صفر از سد حریف روس خود گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علی اسکو در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر حریفی از روسیه را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل دیگر حریف روسیه‌ای به پیروزی رسید. در همین وزن علیرضا ارقش پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل کشتی‌گیری از روسیه با نتیجه ۱۱ بر ۸ پیروز شد. دو نماینده کشورمان در دیدار نیمه‌نهایی مقابل هم قرار گرفتند که علی اسکو با نتیجه دو بر یک مقابل ارقش به پیروزی دست یافت و به دیدار فینال رفت. وی در دیدار فینال با نتیجه هفت بر صفر مغلوب حریفی از کشور روسیه شد و به مدال نقره رسید. علیرضا ارقش نیز راهی دیدار رده‌بندی شد. ارقش در این دیدار با ضربه فنی مغلوب کشتی گیر روس شد و در جایگاه پنجم ایستاد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ناقوسی در دور اول با نتیجه ۱۳ بر ۵ نماینده روسیه را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل دیگر حریف روس به پیروزی رسید و در مرحله نیمه‌نهایی نیز از سد دیگر حریف روس گذشت و به دیدار فینال راه یافت. ناقوسی در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ کشتی‌گیر روس را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۸۷ کیلوگرم سعید کریمی‌زاده در دور اول با نتیجه ۶ بر ۳ نماینده قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۳ از سد حریف روس خود گذشت. وی در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب دیگر حریف روس شد و به دیدار رده بندی رفت. کریمی زاده در این دیدار ۵ بر صفر مقابل حریفی از روسیه شکست خورد و پنجم شد. امیررضا مرادیان دیگر نماینده کشورمان در دور اول با نتیجه هشت بر صفر حریف قزاقستانی را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۲ نماینده کشور روسیه را شکست داد. وی در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه هشت بر صفر مغلوب دیگر کشتی‌گیر روسیه‌ای شد و به دیدار رده‌بندی رفت. مرادیان در این دیدار ضربه‌فنی و پنجم شد.

کد خبر 686419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.