شهردار گرگان گزارش عملکرد ۶ ماهه خود را ارائه دهد

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شهردار گرگان باید گزارش عملکرد شش ماهه خود را به اعضای شورا و شهروندان ارائه دهد.

حمیدرضا آقا مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه‌های شهر گرگان به ویژه پروژه‌های باقیمانده از دوره پنجم از جمله شهربازی گرگان چشم‌انداز مشخصی برای راه‌اندازی ندارد، ضمن اینکه بحث سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها نیز از شرایط خوبی برخوردار نیست.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نزدیک به یک سال است سورتمه شهربازی مدرن گرگان از چین وارد کشور و تحویل شهرداری گرگان شده است، باید هرچه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات نصب آن اقدام شود تا شهروندان از این فرصت تفریحی نهایت استفاده را ببرند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خواستار توجه شهردار گرگان به احیا و بهسازی بافت تاریخی گرگان شد و خاطرنشان کرد: مساحت بافت تاریخی در گرگان زیاد است و باید به واسطه اهمیت رونق گردشگری به این بافت توجه ویژه شود.

آقا مولایی حوزه ورزش را یکی از بخش‌های مورد توجه شهرداری و دارای اهمیت در سلامت ارزیابی و تصریح کرد: با وجود گذشت بیش از یک سال از درخواست‌های مکرر اعضای شورای اسلامی شهر گرگان برای تکمیل جاده سلامت در پارک جنگلی النگدره، تاکنون اقدامی به منظور تکمیل و تحویل آن به شهروندان و مسافران انجام است.

وی تاکید کرد: فاز دوم شهربازی مسقف باید تاکنون به بهره‌برداری می‌رسید که هنوز انجام نشده است، بر این اساس شهردار گرگان باید هرچه سریع‌تر نسبت به جذب سرمایه‌گذار و راه‌اندازی فاز دوم این شهربازی اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خواستار تعیین تکلیف و رسیدگی به تکمیل پروژه‌هایی مانند پل عابر پیاده، المان میدان بسیج، آبشار مصنوعی و پروژه‌هایی از این دست شد و گفت: پروژه‌هایی نظیر دوربرگردان پل نصرآباد و نصب المانی مناسب در ورودی شرق گرگان از دیگر موارد مورد مطالبه اعضای شورا از شهردار گرگان به شمار می‌رود.

آقا مولایی افزود: مدیریت شهری باید به منظور جلوگیری از تصمیمات آنی و غیرکارشناسی نسبت به ایجاد مرکز پژوهش‌ها در شهر گرگان اقدام کند تا از این طریق بتوان از ظرفیت علمی دانشگاهیان استفاده کرد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: شورای شهر گرگان بیش از گذشته نیازمند یاری نخبگان کارشناسان و رسانه‌ها است، بر این اساس شهرداری گرگان باید فضایی برای حضور هرچه بیشتر این اقشار به مدیریت شهری ایجاد کند.

کد خبر 686407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.