عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ شهریورماه

در این بسته خبری از ۳۰۰ اتوبوس مشهد نیاز به نوسازی دارد تا ابطال معاینه فنی خودروهای دودزا در محدوده طرح ترافیک پایتخت و تکمیل ظرفیت آرامستان شهر «الشتر» را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

جدول‌گذاری بلوار شهید رجایی قشم ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

میرداد میردادی، شهردار قشم گفت: گفت: جدول گذاری (رفیوژ) بلوار شهید رجایی نگین خلیج فارس ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی به پایان خواهد رسید.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ شهریورماه

۳۰۰ اتوبوس در مشهد نیاز به نوسازی دارد

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد گفت: در حوزه اتوبوسرانی ١٧۵٠ اتوبوس، میدل‌باس و مینی‌بوس در مشهد فعالیت دارند که بیش از ١٣٠٠ دستگاه آن ناوگان اتوبوس است و حدود ٣٠٠ اتوبوس نیاز به نوسازی دارد که نوسازی آن‌ها نیز عنایت ویژه شما را می‌طلبد.

اضافه شدن ۲۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی زاهدان

محمد امیر براهویی، شهردار زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: ۲۴ دستگاه اتوبوس درون شهری با اعتبار دو هزار میلیارد ریال به ناوگان حمل و نقل عمومی این کلانشهر اضافه شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ شهریورماه

ابطال معاینه فنی خودروهای دودزا در محدوده طرح ترافیک پایتخت

شادی مالکی، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران گفت: از هجدهم شهریور اگر در محدوده طرح ترافیک خودروی دودزا و دارای نقص مشاهده شود، معاینه فنی‌اش توسط پلیس ابطال می‌شود.

۱۰ دستگاه خودرو به ناوگان شهرداری شهرکرد افزوده شد

محمدحسین واحدیان، شهردار مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری گفت: ۱۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک خریداری و به ناوگان مرکز استان افزوده شد.

۱۲۰۰ اتوبوس تا ۶ ماه آینده وارد تهران می‌شود

پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه همزمان با بازگشایی مدارس تهران، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران وارد می‌شود، گفت: تا ۶ ماه آینده، ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اضافه می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ شهریورماه

ظرفیت آرامستان شهر "الشتر" تکمیل است

وحید حسنوند، عضو شورای اسلامی شهر الشتر گفت: ظرفیت آرامستان فعلی این شهر (مرکز شهرستان سلسله) تکمیل شده به همین منظور ایجاد آرامستان دوم دستور کار قرار گرفته و در مرحله تأمین زمین است.

استفاده از اتوبوس‌های برقی در مشهد در حال پیگیری است

حسن موحدیان، رئیس شورای شهر اسلامی شهر مشهد گفت: استفاده از اتوبوس‌های برقی در مشهد در حال پیگیری است و خودروهای شخصی برقی نیز پیگیری می‌شود.

کد خبر 686399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.