۲۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل پایتخت اضافه خواهد شد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با پایان یافتن، اربعین ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه ون به ناوگان پایتخت اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _ یک‌شنبه نوزدهم شهریورماه_ در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز اعضای کمیسیون‌های شورا تعیین خواهند شد، اظهار کرد: اصلاح روند فعالیت مجموعه‌های ورزشی در جلسه امروز به عنوان یک دستور کار پیگیری خواهد شد.

وی افزود: با پایان ایام اربعین ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و ۹۸ الی ۱۰۰ دستگاه ون به ناوگان شهر تهران اضافه خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در قرارداد تحویل ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس با شرکت اوقاف مقرر بود تا پایان سال این اتوبوس‌ها به ناوگان اضافه و قول داده شد تا مهر ماه ۱۰۰ دستگاه تحویل داده شود و شرکت بهمن نیز ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را تا پایان سال جاری به شهرداری تهران تحویل خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت دفاع و شهرداری برای تراموا منعقد خواهد شد، ادامه داد: کارشناسی در شهرداری انجام شده و پس از انعقاد تفاهم نامه طرح به شورا ارسال می‌شود تا مورد بررسی قرار گیرد و شورا نظرات خود را اعلام کند.

سروری تصریح کرد: فوت کارگران در آرادکوه در حال بررسی فنی است و برای درگذشت یک کارگر در مترو نیز پیگیری‌ها ادامه دارد و نمی‌توان قضاوت کرد که قصور فنی وجود داشته یا خیر لذا HSE در این دوره مورد توجه ویژه قرار گرفته و مناطق مسئولیت پیدا کرده‌اند تا توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: موضوع ایمنی در شهرداری به صورت جدی مورد توجه بوده و اقدامات ساختاری آن به خوبی انجام شده است.

کد خبر 686321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.