پاسخ به مطالبه شهروندان ارومیه برای جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان غربی طی دستوری به بازپرس ویژه و اعضای قرارگاه جمع‌آوری معتادان متجاهر، خواستار ناامن‌سازی محیط شهر ارومیه برای سوداگران مرگ شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین مجیدی امروز _یکشنبه نوزدهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی درخواست‌های مردمی مبنی بر جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر ارومیه و تلاش برای بازتوانی آن‌ها، بازپرس ویژه و اعضای قرارگاه جمع‌آوری معتادان متجاهر به محله‌های تحت حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ ارومیه اعزام شدند.

وی افزود: هدف از این اقدام پاسخگویی به مطالبات شهروندان است تا اعضای قرارگاه نسبت به بازدید از محل و جمع‌آوری معتادان متجاهر اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: به شهروندان اطمینان می‌دهیم در محلاتی که کوچه‌هایش به پاتوق معتادان و موادفروشان و مشروب‌فروشان مبدل، جولانگاه اراذل و اوباش یا سارقان تبدیل شده است، پاک‌سازی انجام و امنیت روانی و اجتماعی ساکنان تأمین خواهد شد.

مجیدی با اشاره به اثرات روحی، روانی و رفتاری و مشاهده مداوم صحنه‌های تزریق و استعمال مواد مخدر روی مردم تاکید کرد: مسئولان بسترهای شیوع مواد مخدر در جامعه را هدف قرار دهند و محیط را برای سوداگران مرگ ناامن کنند.

وی اضافه کرد: با این اقدامات می‌توان آسایش و امنیت اجتماعی و روانی شهروندان را تأمین کرد و ارتقا داد.

کد خبر 686311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.