باور به اینکه تحت نگاه امام زمان (عج) هستیم بهترین راه میان‌بر برای خودسازی است

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: ذات مقدس امام زمان (عج) همواره با ما است و باطن ما را مشاهده می‌کند، بنابراین باید باور داشته باشیم تحت نگاه امام زمان (عج) هستیم که بهترین راه میان‌بر برای خودسازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علی رهبر امروز _یکشنبه نوزدهم شهریورماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت حماسه راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی اظهار کرد: این راهپیمایی برای بزرگداشت امام حسین (ع) به عنوان احیاگر اسلام، باشکوه خاصی در عراق، ایران و دیگر کشورهای اسلامی برگزار شد.

وی با تسلیت ایام سوگواری رحلت نبی اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: سه دیدگاه در خصوص اعمال فشار از سوی دشمنان به پیامبر اسلام (ص) وجود دارد که یکی از آن‌ها بیانگر ماهیت منافقان است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه فردی که اکنون تمام علوم انبیا از ابتدا تا انتها در او وجود دارد، در این جهان بین ما زندگی می‌کند، تصریح کرد: این ذات مقدس همواره با ما است، می‌بیند و می‌شنود و به اذن خداوند می‌تواند تمام رفتارها را زیر نظر داشته باشد.

حجت‌الاسلام رهبر تصریح کرد: باید باور داشته باشیم تحت نگاه امام زمان (عج) هستیم و بهترین راه میان‌بر برای خودسازی همین روش است.

کد خبر 686303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.