سردشت مستعد جهش در صنعت گردشگری است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: آثار کشف شده در ربط سردشت به هشت هزار سال قبل بازمی‌گردد که گواهی از اصالت و تاریخ این شهرستان بوده و ظرفیت خوبی برای رونق گردشگری تاریخی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی صفری امروز _یکشنبه نوزدهم شهریورماه_ در آئین برگزاری سومین جشنواره انگور سیاه سردشت اظهار کرد: شهرستان سردشت با وجود ظرفیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی مستعد یک جهش گردشگری است.

وی افزود: آثار کشف شده در ربط سردشت به هشت هزار سال قبل بازمی‌گردد که گواهی از اصالت و تاریخ این شهرستان بوده و ظرفیت خوبی برای رونق گردشگری تاریخی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی با بیان اینکه انگور سیاه سردشت انتخاب خوبی برای برندسازی است، خاطرنشان کرد: آمادگی خود را برای برگزاری این رویداد به صورت ملی و گسترده در سال آینده اعلام می‌کنیم.

صفری تصریح کرد: ما نیازمند احداث هتل‌های جدید و اقامتگاه‌های بومی محلی در سردشت هستیم و در راستای ارائه تسهیلات برای احداث و توسعه زیرساخت‌ها با هدف جذب گردشگر اعلام آمادگی می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، سومین جشنواره انگور سیاه سردشت آذربایجان غربی به مدت سه روز از هجدهم تا بیستم شهریورماه در شهرستان سردشت در حال برگزاری است.

کد خبر 686302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.