برپایی موکب کرامت در شهر اصفهان

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام برپایی موکب کرامت در سطح مناطق پانزده‌گانه شهر گفت: در این مواکب خدمات فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر به‌ویژه در بوستان‌های شهری و عرصه‌های میدانی به شهروندان ارائه می‌شود.

مریم امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اعلام خبر برگزاری مواکب کرامت در سطح شهر اصفهان اظهار کرد: هم‌زمان با ایام رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تصمیم گرفت با مشارکت تشکل‌های مردمی مواکب کرامت را در سطح مناطق پانزده‌گانه شهر برقرار کند.

وی در خصوص فعالیت مواکب افزود: این موکب‌ها، موکب‌های فرهنگی-اجتماعی هستند، یعنی فعالیت آن‌ها به پذیرایی محدود نمی‌شود و قرار است خدمات فرهنگی و اجتماعی را در سطح شهر به‌ویژه در بوستان‌های شهری و عرصه‌های میدانی به شهروندان ارائه دهند.

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به جزئیات فعالیت موکب‌ها خاطرنشان کرد: در مواکب غرفه‌های کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، گفت‌وگو و مشاوره، جذب مشارکت‌های مردمی و استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی را داریم، همچنین در کنار موارد مذکور تشکل‌های مردمی برنامه‌های جنبی مانند پرده‌خوانی و سخنرانی نیز دارند.

وی اعلام کرد: قرار بر این است که از بیست‌ودوم تا بیست‌وچهارم شهریورماه، در سطح شهر ۳۵ موکب از ساعت ۱۸ تا ۲۳ برای مردم ارائه خدمت داشته باشند که نشانی دقیق محل استقرار مواکب نیز در ادامه اعلام خواهد شد.

کد خبر 686286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.