امروز ۱۹ شهریور در بورس چه خبر است؟

به نظر می‌رسد بازار امروز کار خود را با فشار فروش در گروه‌های بزرگ از جمله گروه خودرویی آغاز کند و در صورتی که این گروه به تعادل برسد سایر بازار نیز به روند تعادلی خود باز گردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیش از بازار امروز باید دانست که احتمالاً نیمه اول بازار پر عرضه باشد و به نظر می‌رسد برخی از صف‌های فروش که روز گذشته جمع‌آوری نشد روند امروز آن‌ها ادامه دار خواهد بود و یا اینکه آن نمادها در دامنه منفی قیمتی باز شوند.

درواقع زمانی که به محدوده حمایتی دو میلیون ۱۰۰ هزار واحد نزدیک شویم نقش مهم حمایتی محدوده دو میلیون ۱۰۰ هزار واحد در بازار بیشتر شده که در این صورت انتظار بازگشت خریداران را در این محدوده‌ها خواهیم داشت.

با توجه به اینکه نرخ بهره بین بانکی روز گذشته با کاهش اندکی همراه بود و به ۲۳.۵۵ رسید، هرچند که این کاهش اندک تأثیر زیادی نگذاشت اما سیر حرکتی کاهش نرخ بهره بین بانکی کمک کننده خواهد بود. بنابر این به نظر می‌رسد بازار امروز کار خود را با فشار فروش در گروه‌های بزرگ از جمله گروه خودرویی آغاز کند و در صورتی که این گروه به تعادل برسد سایر بازار نیز به روند تعادلی خود باز گردد.

به طور کلی می‌توان پیش بینی کرد که احتمالاً نیمه دوم بازار وضعیت بازار روند بهتری داشته باشد.

افت ۶ هزار واحدی شاخص بورس در دقایق ابتدای معاملات

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _یکشنبه نوزدهم شهریورماه_ با افت ۶,۵۷۴ واحدی، به ۲,۱۲۳,۰۳۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۱,۴۴۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱.۰۷۲ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۳,۵۷۸ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۸,۳۲۲ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۴,۵۸۰,۹۷۷ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فولاد»، «شپنا» و «شستا» بیشترین تأثیر منفی را در شاخص کل گذاشتند.

امروز ۱۹ شهریور در بورس چه خبر است؟

کد خبر 686285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.