پلیمر خلیج‌فارس ۳۴ _ گیتی‌پسند ۳۵ / پیروزی بزرگ گیتیزن‌ها در خرم‌آباد رقم خورد

تیم هندبال گیتی‌پسند در مهم‌ترین بازی هفته دوم لیگ برتر در خانه پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ارائه نمایش درخشان به پیروزی ۳۵ بر ۳۴ دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوم سی‌وششمین فصل رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال باشگاه‌های کشور عصر امروز _شنبه هجدهم شهریورماه_ از ساعت ۱۶ برای تیم هندبال گیتی‌پسند همزمان با سایر بازی‌ها در خانه پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد پیگیری شد و شاگردان جوان کیوان صادقی با عملکرد استثنایی و فوق‌العاده موفق شدند میزبان پرستاره و متمول را شکست دهند.

گیتیزن‌ها در نیمه‌نخست این مسابقه و در حضور پرشور تماشاگران حریف درخشان ظاهر شدند و هرچه از زمان بازی در ۳۰ دقیقه اول سپری می‌شد اختلاف خود را با پلیمر بیشتر می‌کردند. تا جائی‌که پس از گذشت نیمی از زمان نیمه‌اول، جوانان مستعد گیتی‌پسند ۱۴ بر ۶ از پلیمر پیش افتادند و نیمه‌اول را با پیروزی نزدیک ۱۸ بر ۱۵ به پایان رساندند.

در نیمه‌دوم هندبالیست‌های گیتی‌پسند سعی در حفظ این نتیجه فوق‌العاده داشتند و باوجود اینکه پلیمر خلیج‌فارس با استفاده از بازیکنان باتجربه و گران‌قیمت خود به‌دنبال بازگرداندن نتیجه بود و حمایت هواداران خود را نیز حس می‌کرد به بازی برگشت و اختلاف بالای خود با شاگردان صادقی را از بین برد اما نمایش بی‌نظیر جوانان گیتی‌پسند نخستین پیروزی را برای نماینده اصفهان در جهنم خرم‌آباد رقم زد.

گیتیزن‌ها در دقایق پایانی بازی با تلاش همه‌جانبه بازیکنان و کادرفنی به حق‌شان رسیدند و با ثبت نتیجه پرگل ۳۵ بر ۳۴ از سد تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد گذشتند تا پس از تساوی ۲۷ بر ۲۷ مقابل زغال‌سنگ طبس در هفته اول، بیرون از خانه دو امتیاز ارزشمند را به‌عنوان سوغات با خود به اصفهان بیاورد و با روحیه‌ای عالی به تعطیلات لیگ برتر رفت.

کد خبر 686231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.