بازگشت زائران بدون هیچ مشکلی از مرز مهران ادامه دارد

شهردار ایلام گفت: پیش‌بینی داریم تا ظهر روز یکشنبه نوزدهم شهریورماه تمام زائران از مرز مهران به شهرهای خود بازگردند و هیچ زائری در پایانه برکت معطل نماند.

افشین مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حجم زیاد تردد زائرین اربعین حسینی در در ساعت‌های اولیه بازگشت مشکلاتی را به وجود آورد، اما با درایت به هنگام استاندار بلافاصله مرتفع شد.

وی افزود: سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ایلام نیز با اعزام ۳۵ دستگاه اتوبوس به مرز مهران در امر جابه‌جایی زوار کمک کرد.

شهردار ایلام گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا ظهر فردا _یکشنبه، نوزدهم شهریورماه_ تمام زائران از مرز مهران به شهرهای خود بازگردند و هیچ زائری در پایانه برکت معطل نماند.

وی افزود: از دیروز _جمعه، هفدهم شهریورماه_ تاکنون در محور مهران ایلام در مسیرهای سه‌راهی جندالله، میدان قرآن و کنارگذر شرقی، تردد بدون مشکل ترافیک ادامه دارد.

مظفری تصریح کرد: در بازدیدی که از میدان قرآن به عنوان ورودی اصلی انجام دادیم، کمبود اتوبوس برای زائران وجود نداشت که نشان از تلاش‌های وزیر کشور و استاندار ایلام در توسعه و تأمین ناوگان اتوبوسرانی است، البته در مسیرهای مواصلاتی نیز مشکل کمبود اتوبوس نداریم.

وی گفت: زیرساخت‌های مهران در اربعین امسال نسبت به سال قبل توسعه یافته است و امید می‌رود با توجه به اینکه مرز مهران نزدیک‌ترین و راحت‌ترین مرز برای تردد زائران و همجوار با استان واسط عراق است، شاهد توسعه خطوط ریلی در این منطقه باشیم.

کد خبر 686223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.