کشف ۲۶ کیلو هروئین و شیشه از یک سوداگر مرگ در ساوه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۶ کیلوگرم هروئین و شیشه در عملیات مشترک با پلیس همدان در شهرستان ساوه خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ نورالدین ناظمی شنبه ۱۸ شهریور ماه اظهارکرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی از انتقال یک محموله مواد مخدر بوسیله یک دستگاه خودرو سواری مطلع و موضوع با هماهنگی مقام قضائی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی و شهرستان ساوه با گشت زنی هدفمند و کنترل خودروهای عبوری، خودروی سواری مورد نظر را در اتوبان کربلا - عوارضی نوبران مشاهده و در عملیاتی آن را متوقف کردند افزود: در بازرسی از خودرو مقدار نوزده کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین و شش کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و معرفی متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر و فعالیت سوداگران مرگ را به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 686200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.