همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در استان خبر داد و گفت: در این همایش از چهار هزار پیشکسوت تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سلمان خواست‌خدایی عصر شنبه هجدهم شهریور ماه_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: در این همایش که در روز ۲۹ شهریور در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود از حدود چهار هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان این حوزه از اقشار مختلف تجلیل می‌شود.

وی افزود: این همایش در مرکز استان، با دعوت از همه اقشار فعال در دفاع مقدس و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری نمایشگاه‌های عکس، کتاب و غیره در دو بخش خواهران و برادران از برنامه‌های جانبی این همایش است.

وی با اشاره به برگزاری این همایش در همه ۹ شهرستان استان، ابراز داشت: این همایش در شهرستان‌ها با حضور فرمانداران و ائمه جمعه و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج و با دعوت از اقشار مختلف برگزار خواهد شد.

خواست خدایی گفت: این همایش همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود و رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فعالان و پیشکسوتان دفاع مقدس به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

وی افزود: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها به‌ویژه دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، برنامه‌ای درخور شأن رزمندگان برگزار شود.

کد خبر 686196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.