اعلام زمان برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی

بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) روزهای ۱۸ و ۱۹ مهرماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، سازمان لیگ فدراسیون کشتی برنامه مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد. بر این اساس در هفته اول دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد در گروه B روز ۱۸ مهرماه تیم‌های گروه ساختمانی جاودانی و پاس تهران در مشهد و روز ۲۰ مهرماه انبوه سازان هوتن و مقاومت البرز درقائم شهر به مصاف هم می‌روند.

در گروه A نیز روز ۲۱ مهرماه بانک شهر به مصاف آلفا مرزن آبان می‌رود و ستارگان ساری مقابل دانشگاه آزاد مازندران قرار می‌گیرد. هر دو دیدار در شهر ساری برگزار می‌شود.

همچنین بنا بر درخواست تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر کشتی فرنگی و موافقت سازمان لیگ، مسابقات کشتی فرنگی به صورت متمرکز و گروهی برگزار می‌شود که روز ۱۹ مهرماه دور رفت گروه A با حضور تیم‌های فولاد ایران، سیناصنعت ایذه و دانشگاه آزاد قم و روز ۲۰ مهرماه دور رفت گروه B با حضور تیم‌های نفت و گاز زاگرس جنوبی، شهرداری مسجد سلیمان و رعد پدافند ارتش برگزار می‌شود که میزبانان آن متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 686183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.