پرداخت ۱۱۶۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان کردستانی

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان کردستان از پرداخت هزار و ۱۶۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان کردستانی در پنج ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جلال محمودیان اظهار کرد: در پنج ماه نخست امسال، ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به هزار و ۱۶۰ نیازمند در استان کردستان پرداخت شده است.

وی افزود: ۵۰۵ مورد از این تسهیلات به مبلغ ۹ میلیارد تومان در زمینه خدمات حمایتی، ۷۲ مورد به مبلغ یک میلیارد تومان در زمینه کمک به تحصیل و ۵۷ مورد ودیعه مسکن به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان کردستان خاطرنشان کرد: همچنین از طریق این صندوق ۲۰۸ مورد تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مبلغ هفت میلیارد تومان، ۱۷۰ مورد تسهیلات کمک به تأمین مسکن به مبلغ چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و ۹ مورد تسهیلات درمانی به مبلغ یک میلیارد تومان به نیازمندان کردستانی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: ۱۳۹ مورد تسهیلات به مبلغ سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز از محل سپرده خیران به نیازمندان پرداخت شده است.

محمودیان با بیان اینکه تمام تسهیلات پرداختی این صندوق تا سقف ۱۰ میلیون تومان ۱۰۰ درصد قرض‌الحسنه و بدون دریافت هیچ‌گونه کارمزد پرداخت می‌شود، گفت: تسهیلات پرداختی بیشتر از این مبلغ نیز با دریافت سه درصد کارمزد فقط در سال اول و در یک مرحله دریافت می‌شود.

کد خبر 686132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.