اجرای طرح یاوران برق در استان سمنان

سرپرست روابط‌عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان از اجرای طرح یاوران برق، ویژه اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این استان خبر داد.

مهدی زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای طرح یاوران برق ویژه اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان سمنان اظهار کرد: کارشناسان شرکت توزیع برق استان سمنان در قالب این طرح در شهرستان‌های مختلف استان و در مراکز آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور پیدا می‌کنند و در کارگاه‌های آموزشی، راهکارهای مصرف صحیح برق را به دانش‌آموزان عضو ارائه می‌دهند.

وی افزود: علاوه بر آموزش‌های حضوری در نظر داریم تا به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری، فراخوان نقاشی با موضوعات مدیریت مصرف و ایمنی در برق را با هماهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار کنیم و از منتخبان به نحو شایسته‌ای تقدیر به‌عمل آوریم.

سرپرست روابط‌عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به مراسم ویژه آغاز اجرای طرح یاوران برق خاطرنشان کرد: ۳۶۰ نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم آغاز این طرح حضور داشتند که با استفاده از ظرفیت‌های هنری، نمایشی، هم‌خوانی شعر بابابرقی، خوانش متن ادبی با موضوع مصرف درست برق، روایت قصه در خصوص مشترکان کم‌مصرف، اجرای مسابقه و روش‌های صحیح استفاده از برق به هنرجویان حاضر در این برنامه، آموزش داده شد.

کد خبر 686130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.