انجام بیش از ۱۵ هزار سفر اتوبوسی در پایانه‌های مرزی استان خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان با اشاره به تردد بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مرزهای استان گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون در مجموع ۱۵ هزار و ۵۵ سفر اتوبوسی در مرزهای شلمچه و چذابه صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جولانژاد امروز _شنبه هجدهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون یک میلیون و ۵۶ هزار و ۳۶۲ زائر ایرانی وارد کشور و یک میلیون و ۱۵۸ هزار و ۷۲۹ از کشور خارج شده‌اند، علاوه بر آن ۳۸ هزار و ۵۲ نفر ورود خارجی و و ۲۵ هزار و ۵۱۵ نفر خروج زائر خارجی در پایانه‌های مرزی استان ثبت شده است.

وی افزود: از ابتدای پیاده‌روی اربعین تاکنون، یک میلیون و ۷۲۹ هزارو ۹۹۱ تردد در پایانه مرزی شلمچه و ۷۷۳ هزار و  ۶۶۷ نفر در پایانه مرزی چذابه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره اینکه بیشترین تردد دهم شهریور با ۲۳۲ هزار و ۳۱ نفر در پایانه‌های استان ثبت شده است، ادامه داد: ۱۹۹ هزار و ۱۳۸ تردد در پایانه مرزی چذابه و ۸۹ هزار و ۴۲۹ تردد در پایانه مرزی شلمچه ثبت شده است.

جولانژاد با بیان اینکه در مجموع ۱۵ هزار و ۵۵ سفر اتوبوسی در مرزهای شلمچه و چذابه انجام شده است، اضافه کرد: ۱۱ هزار و ۴۲۹ سفر اتوبوسی در مرز شلمچه انجام و طی آن ۲۷۹ هزار و ۶۲۱ زائر جابه‌جا شدند، همچنین ۳ هزار و ۶۲۶ سفر اتوبوسی در مرز چذابه انجام شده است و ۱۰۲ هزار و ۳۰۷ زائر جابه‌جا شده‌اند.

کد خبر 686116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.