الحاق ۸۵ هکتار زمین به محدوده پیرانشهر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: در سفر استاندار آذربایجان غربی به پیرانشهر، الحاق ۸۵ هکتار از زمین‌های اطراف شهر به محدوده شهری مصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یاسر رهبردین امروز _شنبه هجدهم شهریورماه _ در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به پیرانشهر اظهار کرد: ۸۵ هکتار از مناطق اطراف پیرانشهر همچون شین‌آباد و کهنه‌خانه که به علت مشکلاتی بلاتکلیف مانده بود، به محدوده شهر الحاق شد.

وی افزود: شهروندان ساکن در این محدوده‌ها از این پس می‌توانند از خدمات مختلف زیربنایی و روبنایی ارائه شده در این مناطق بهره‌مند شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: احداث یک باب مدرسه شش کلاسه و یک باب هنرستان نیز در سفر استاندار آذربایجان غربی به پیرانشهر مصوب شد و به‌زودی عملیاتی خواهد شد.

رهبردین با بیان اینکه تأمین آب شرب پایدار یکی از دغدغه‌های اصلی استانداری است، ادامه داد: پیش‌بینی‌های لازم در یکی از مناطق پیرانشهر برای جهاد آبرسانی انجام شده است و مخزن آن تا پایان مهرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: اجرای آسفالت معابر نیز از جمله مصوبات سفر استاندار به پیرانشهر است که در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: با توجه به نیازمندی‌های منطقه سازمان هلال‌احمر و شهرداری پیرانشهر، هرکدام اقدام به احداث خانه هلال و ایستگاه آتش‌نشانی خواهند کرد.

کد خبر 686107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.