کاهش آمار جرائم استان سمنان طی ۶ ماه نخست سال جاری

رئیس کل دادگستری استان سمنان از کاهش آمار جرائم استان سمنان طی شش ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجعفر عبدالهی امروز _شنبه هجدهم شهریورماه_ در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان اظهار کرد: امنیت پایدار در استان سمنان با مساعدت شورای تأمین استان، ارکان امنیتی, قضائی، انتظامی و نظامی تحت مدیریت استاندار و راهبری نماینده ولی فقیه در استان محقق شده است.

وی افزود: طی شش ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش اعداد و ارقام در حوزه سرقت و تجاوز به عنف و اکراه، سرقت مسلحانه و قتل در سطح استان سمنان بودیم.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه سمنان استان بی‌دغدغه‌ای است، خاطرنشان کرد: تلاش کرده‌ایم به صورت شبانه‌روزی وقت خود را برای ساماندهی هرچه بیشتر امور به‌کار گیریم.

عبدالهی با تاکید بر اینکه امیدواریم امنیت پایداری را برای مردم شریف استان به ارمغان آوریم، تصریح کرد: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آنچه در توان داشت را به‌کار بست و زمان خود را صرف این امر مهم کرد.

به گزارش ایمنا، آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان، دادستان کل کشور و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرای استان و شهرستان سمنان برگزار شد.

کد خبر 686101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.