دعوت عدلیه از صاحب‌نظران و نخبگان برای مشارکت در به‌روزرسانی سند تحول قضائی ‌

معاونت راهبردی قوه قضائیه به منظور به‌روز شدن و ارتقای سند تحول قضائی از صاحب‌نظران و نخبگان دعوت کرد پیشنهادهای و نظرات خود را پیرامون این موضوع ارائه کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بر پیگیری و اجرای سند تحول قضائی تأکیدات فراوانی داشته و آن را یکی از مترقی‌ترین اسناد تحولی در کشور دانسته است.

رئیس قوه قضائیه نیز در همین راستا دستوراتی را صادر کرده است که پس از صدور این دستورات، فرآیند روزآمدسازی و ارتقای سند تحول قضائی بر اساس وظایف دبیرخانه ستاد راهبری اجرای سند تحول قضائی مورد برنامه‌ریزی و پیگیری قرار گرفته است.

در همین خصوص معاونت راهبردی قوه قضائیه از صاحب‌نظران باتجربه حوزوی و دانشگاهی در عرصه‌های مختلف حقوقی، قضائی، مدیریتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دعوت کرده است تا پیشنهادهای خود را در رابطه با روزآمدسازی سند تحول قضائی (ناظر به متن فعلی سند تحول قضائی، همچنین پیشنهادهایی که در سند فعلی وجود ندارند) در کاربرگی که به نشانی https://mrgh.eadl.ir/اخبار/ID/۵۸۶۲۱/۵۸۶۲۱ پیوست شده است، تدوین و به پست الکترونیک معاونت راهبردی به نشانی rahbordi@eadl.ir ارسال کنند.

کد خبر 686037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.