اعزام بیش از ۸۰۰ دانش‌آموز مددجوی اصفهانی به سفرهای زیارتی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: تابستان امسال ۸۱۵ دانش‌آموز نخبه تحصیلی و قرآنی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان به سفرهای زیارتی اعزام شدند.

محمدرضا مومی‌اردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اعزام بیش از ۸۰۰ دانش‌آموز مددجوی اصفهانی به سفرهای زیارتی اظهار کرد: تابستان سال جاری مددجویان نخبه علمی و قرآنی به شهرهای زیارتی ایران و عتبات عالیات عراق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای سراسری امداد تلفیقی از برنامه‌های زیارتی، آموزشی، فرهنگی و با هدف ایجاد انگیزه‌های تحصیلی است و نقش مؤثری بر تقویت بنیه دینی مددجویان دارد، افزود: ۸۱۵ دانش‌آموز دختر و پسر نخبه در مقاطع تحصیلی ششم تا یازدهم به سفرهای زیارتی مشهد و قم اعزام شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه اولویت اعزام مددجویان در قالب طرح شوق زیارت با افرادی است که تاکنون به این سفر معنوی نرفته‌اند یا از آخرین سفر آنها مدت زمان طولانی گذشته است، تصریح کرد: با مشارکت یکی از نیکوکاران در طرح شوق زیارت نیز ۴۶ نخبه علمی در سنین ۱۶ تا ۲۶، برای پیاده‌روی اربعین به کربلای معلی اعزام شدند.

وی با اعلام سرانه‌ای بالغ بر ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی برای اعزام هر مددجو به سفرهای زیارتی خاطرنشان کرد: عموم شهروندان خیراندیش برای مشارکت در طرح شوق زیارت می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سطح استان یا با شماره گیری #۹*۰۳۱*۸۸۷۷* نذورات خود را برای اعزام نیازمندان به سفرهای زیارتی اهدا کنند.

کد خبر 686029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.