بزرگترین کمبود هندبال مربوط به قراردادها و مسائل مالی است

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: بزرگترین کمبود هندبال مربوط به قراردادها و مسائل مالی است که از دو سال گذشته این مشکل بهبود یافته است، اما هنوز هندبال با رشته‌ای همچون فوتبال قابل مقایسه نیست.

مهدی بهنام‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره حضورش در جمع طلایی‌پوشان اظهار کرد: بعد از اردوی تیم ملی و دو روز بعد از بازگشت تیم ملی از صربستان پیشنهاد باشگاه سپاهان را دریافت کردم و مذاکراتمان را آغاز کردیم، در نهایت تصمیم گرفتم امسال را در مجموعه سپاهان باشم و برای این تیم بازی کنم.

وی افزود: از اواخر هفته گذشته تیم به‌طور کامل بسته شد و با ۵ جلسه تمرین به استقبال دیدار هفته اول رفتیم، فرصت آماده‌سازی بدنی و تاکتیکی را نداشتیم، اما برای ادامه لیگ به‌طور قطع شرایط بهتری خواهیم داشت.

ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان در خصوص شرایط و زیرساخت‌های هندبال گفت: از دو سال گذشته شرایط بهتری در هندبال ایجاد شده است، اما برنامه‌ریزی طولانی‌مدت می‌تواند برای هندبال با نتیجه‌های خوبی همراه باشد، امیدواریم تیم‌ها از بازیکنان بومی استفاده کنند تا بازیکنان بومی بیشتری بتوانند در تیم‌های بزرگسالان بازی کنند.

بهنام‌نیا در خصوص کمبودهای این رشته اظهار کرد: بزرگترین کمبود هندبال قراردادها و مسائل مالی است که از دو سال گذشته این مشکل بهبود یافته است، اما هنوز هندبال با رشته‌ای همچون فوتبال قابل مقایسه نیست.

وی در ادامه گفت: رشته هندبال با توجه به موفقیت‌هایی که در عرصه ملی به دست آورده، نیازمند حمایت و توجه بیشتری از جانب رسانه‌ها است؛ هرچند طی دو سال اخیر شرایط خوب بوده، اما نیاز است تا رشته هندبال بیشتر به مردم نشان داده شود، نقش رسانه‌ها برای بزرگ‌تر جلوه دادن هندبال و موفقیت ورزشکاران بسیار زیاد است.

بهنام‌نیا در خصوص دیدار هفته اول سپاهان مقابل پرواز هوانیروز خاطرنشان کرد: تیم پرواز دو فصل متوالی را پرقدرت شروع کرده است، زیرا تیمی جنگنده، جوان و دونده است، این دیدار اولین بازی بود و درست است که بازی‌های اول شرایط سخت خودش را دارد، اما آن‌طور که باید ظاهر می‌شدیم، نشدیم که این به شرایط بدنی و هماهنگ نبودن تیم برمی‌گردد. بازی را خوب شروع کردیم و اواسط بازی هر دو تیم پایاپای پیش رفتند، اما اواخر بازی با عملکرد خوب دروازه‌بان و دفاع توانستیم پیروز این دیدار سخت شویم.

کد خبر 686026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.