نخستین اولویت سازمان ساماندهی عوارضی قم-تهران است

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم نخستین اولویت سازمان را ساماندهی عوارضی قم-تهران دانست و گفت: این محور به علت تردد بالا، فرصتی برای اجرای اقدامات معماری، جداره‌سازی، پوسته‌سازی و نورپردازی است و به منظور ایجاد حس و حال مناسب برای ورود به شهر قم نیاز به سردر هویت‌ساز داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیام جوادیان امروز _شنبه هجدهم شهریورماه_ در دومین جلسه ساماندهی مبادی ورودی شهر قم با اشاره به برگزاری چندین جلسه برای تدوین نقشه راهی به منظور ساماندهی مبادی ورودی شهر اظهار کرد: اولویت‌بندی اقدامات با توجه به محدوده شهر صورت گرفته است.

وی نخستین اولویت سازمان سیما و منظر را ساماندهی عوارضی قم-تهران دانست و افزود: این محور به علت تردد بالا، فرصتی برای اجرای اقدامات معماری، جداره‌سازی، پوسته‌سازی و نورپردازی است و برای ایجاد حس و حال مناسب برای ورود به شهر قم نیاز به سردر هویت‌ساز داریم.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: به جز عوارضی قم-تهران می‌توان برای دیگر ورودی‌های شهر نیز این سردرهای مناسب، هویتی و المانی را با موضوعات مشخص طراحی و اجرا کرد.

جوادیان با تأکید بر اینکه پوشش ۷۰ درصدی فضای سبز عوارضی تهران تا عوارضی کاشان انجام شده است، تاکید کرد: طرح ۳۰ المان از جمله نورپردازی از عوارضی تا میدان شهدای ۷۲ تن اجرایی شده است و به‌زودی ۱۰ المان دیگر بیشتر نوری است، نصب خواهد شد.

وی از نصب پلاک شهدا روی تمام تیرهای برق این محور خبر داد و گفت: ساماندهی فضای سبز از عوارضی تهران تا ابتدای آزادراه امیرکبیر طی ماه‌های آینده اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری قم بر آمادگی برای اجرای دیواره سبز در ابتدای ورودی قم از سمت تهران تاکید کرد و افزود: ما در ساماندهی ورودی شهر قم به دنبال درآمدزایی از سازه‌های تبلیغاتی نیستیم و با انجام بعضی تغییرات در کوتاه‌مدت می‌توان وضعیت این ورودی را تا حدودی بهبود بخشید.

کد خبر 686014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.