اصفهانی‌ها از ابتدای محرم تا اربعین ۸۰ زندانی مالی آزاد کرده‌اند

رئیس ستاد دیه استان اصفهان گفت: مردم اصفهان به مناسبت عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) از ابتدای ماه محرم تا اربعین حدود ۸۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد و مالی را به صورت مستقیم و غیرمستقیم آزاد کردند.

اسدالله گرجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آمار آزادسازی زندانیان اظهار کرد: مردم اصفهان به مناسبت عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) از ابتدای ماه محرم تا اربعین حدود ۸۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد و مالی را به صورت مستقیم و غیرمستقیم آزاد کردند.

وی افزود: خیران بسیار خوبی هم در آزادسازی این زندانیان همراه و کمک ما شدند، یک خیر قدیمی داریم که از سال‌ها پیش شروع به کمک برای آزادسازی زندانیان کرد و تاکنون تعداد آزادسازی زندانیان را به ۱۹۴ نفر رسانده است.

رئیس ستاد دیه استان اصفهان ادامه داد: این خیر اصفهانی که از سال‌ها پیش شروع به کمک به ستاد دیه کرده است، چند روز پیش عامل آزادسازی ۱۰ نفر دیگر از زندان شد که بیشتر این افراد زندانیان مهریه‌ای هستند.

وی اضافه کرد: از سمت دیگر در تمام این سال‌ها ما خواستیم که از این خیر مسن اصفهانی تقدیر کنیم، اما با اخلاص تمام هنوز راضی به اینکه کسی متوجه کار خیر او شود، نشده است.

گرجی‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۸۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در زندان داریم که مردم می‌توانند کمک کنند و زمینه آزادسازی آن‌ها را فراهم کنند.

وی ادامه داد: از این تعداد، پرونده بیش از ۱۴۰ نفر، آماده شده است و اگر مردم کمک کنند، این زندانیان مستقیم می‌توانند آزاد شوند؛ منظور از آماده بودن این است که این افراد آورده خود را پرداخت کرده‌اند، وام را گرفته‌اند و قسمتی از بدهی آن‌ها باقی مانده است که با کمک مردم می‌توانند آزاد شوند، پرونده دیگر افراد نیز در مراحل تحقیق و بررسی است.

رئیس ستاد دیه استان اصفهان در خصوص راه ارتباطی مردم با ستاد دیه گفت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۴۳۲۱، شماره حساب ۰۱۰۵۵۰۶۳۷۰۰۰۷ و شماره شبای ۰۱۰۲۶۷۹۳۶۶۰۰۷ مختص ستاد دیه اصفهان است که مردم می‌توانند کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرایم مالی به آن واریز کنند.

کد خبر 685982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.