شماره ۹ اسبق بایرن و بارسا ستاره رقیب پرسپولیس شد + عکس

فیلیپه کوتینیو هافبک ۳۱ساله و برزیلی استون‌ویلا با عقد قراردادی قرضی به الدحیل رفت و این باشگاه قطری دستمزد این بازیکن را به‌طور کامل پرداخت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با عقد قراردادی قرضی و یک‌ساله فیلیپه کوتینیو راهی الدحیل قطر شد؛ این هافبک برزیلی در ژانویه ۲۰۲۲ به‌صورت قرضی راهی ویلاپارک شده بود و در اولین بازی خود با پیراهن این تیم مقابل منچستریونایتد گلزنی کرد، کوتینیو در مجموع ۴۳ بار پیراهن استون‌ویلا را بر تن کرد و موفق شد شش‌بار نیز برای این تیم گلزنی کند.

کوتینیو در سال ۲۰۲۲ به استون‌ویلا پیوسته بود و تا سال ۲۰۲۶ با این تیم قرارداد دارد، شماره ۹ جدید الدحیل در حالی پیشنهاد این تیم را پذیرفت که از تیم‌هایی اروپایی مانند رئال‌بتیس اسپانیا و بشیکتاش ترکیه پیشنهاد داشت، اما تصمیم گرفت مانند سایر ستاره‌های اروپا به فوتبال آسیا بیاید.

شماره ۹ اسبق بایرن و بارسا ستاره رقیب پرسپولیس شد + عکس

ضمن اینکه باشگاه قطری در طول این یک سال قرارداد کوتینیو را به‌طور کامل پرداخت خواهد کرد، تیم فوتبال الدحیل قطر در لیگ‌قهرمانان آسیا هم‌گروه پرسپولیس ایران، النصر عربستان و استقلال تاجیکستان است و درصورت نهایی شدن آمدن کوتینیو او باید در دو بازی رفت‌وبرگشت مقابل شاگردان‌گل‌محمدی خودنمایی کند.

کد خبر 685969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.