به‌روزرسانی لایه‌های GIS آرامستان‌های شهر قزوین

شهردار قزوین از به‌روزرسانی لایه‌های GIS آرامستان‌های شهر خبر داد و گفت: شهر قزوین دارای هفت آرامستان به مساحت ۲۷۴ هزار و ۹۳۰ مترمربع است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از به‌روزرسانی لایه‌های GIS آرامستان‌های شهر قزوین خبر داد و اظهار کرد: در ادامه اقدامات انجام شده توسط اداره GIS سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، این بار لایه‌های GIS آرامستان‌های شهر قزوین مورد بررسی و به‌روزرسانی قرار گرفت.

وی افزود: با این اقدام علاوه بر تعیین مساحت واقعی آرامستان‌ها، سرانه آرامستان‌های شهر به ازای جمعیت آن بر اساس استانداردهای شورای عالی شهرسازی و معماری به‌طور دقیق مشخص می‌شود.

شهردار قزوین با بیان اینکه شهر قزوین دارای هفت آرامستان به مساحت ۲۷۴ هزار و ۹۳۰ مترمربع است، خاطرنشان کرد: تهیه طرح توسعه قبور آرامستان بهشت رضوی توسط سازمان خدمات طراحی در دست تهیه است، این طرح به درخواست سازمان آرامستان‌ها و در محدوده اصلی سایت در دست تهیه است.

صباغی اضافه کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت آرامستان بهشت رضوی، طرح افزایش قبور در دستور کار سازمان خدمات طراحی قرار گرفت و در این راستا بخشی از فضاهای دارای ظرفیت، به طراحی قبور جدید اختصاص دارد.

کد خبر 685963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.