تدابیر لازم برای بازگشت زائران از مرز به شهرهای خود اندیشیده شده است

مدیرکل حمل‌ونقل و مسافر سازمان راهداری کل کشور گفت: هیچ نگرانی بابت جابه‌جایی زائران مسافر وجود ندارد، اما اگر صفی مشاهده می‌شود، ناشی از ورود حجم بالای زائران به کشور است که برای این موضوع هم تدابیر لازم اندیشیده شده است و درصورت نیاز ناوگان حمل‌ونقل را توسعه می‌دهیم.

داریوش باقرجوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دیروز _پنجشنبه، شانزدهم شهریورماه_ از بامداد تا ساعت ۲۴، تعداد ۲۶۵۰ دستگاه خودرو و ۸۶ هزار نفر از پارکینگ برکت مهران خارج شده‌اند، امروز نیز _جمعه، هفدهم شهریورماه_ از بامداد تاکنون، ۱۷۵۰ دستگاه خودرو و ۵۱ هزار زائر از پایانه برکت مهران خارج شدند تا به شهرهای خود بازگردند.

وی افزود: هیچ نگرانی بابت جابه‌جایی زائران مسافر وجود ندارد، اما اگر صفی مشاهده می‌شود، ناشی از ورود حجم بالای زائران به کشور است که برای این موضوع هم تدابیر لازم اندیشیده شده است و درصورت نیاز ناوگان حمل‌ونقل را توسعه می‌دهیم.

مدیرکل حمل‌ونقل و مسافر سازمان راهداری کل کشور تصریح کرد: زائران توجه داشته باشند هنگامی‌که ظرفیت ورود از ظرفیت ناوگان بالاتر می‌رود، صف تشکیل و معطلی‌هایی ایجاد می‌شود و این مسئله طبیعی است، اما قابل حل شدن است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ جای نگرانی وجود ندارد، برای جابه‌جایی زائران ناوگان را توسعه می‌دهیم و تا ورود آخرین زائر اربعین نیز در مهران خواهیم ماند.

باقرجوان گفت: پیش‌بینی می‌شود امروز تمام زائران وارد کشور شوند و شاید از فردا به صورت بسیار اندک و موردی بازگشت زائر داشته باشیم.

کد خبر 685943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.