عملکرد دولتمردان نیازمند پیوست تبلیغاتی است

امام جمعه موقت سمیرم گفت: دولتمردان ما به خوبی کار انجام می‌دهند ولی پیوست تبلیغاتی و فرهنگی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام قاسم بهرامی امروز_ جمعه هفدهم شهریورماه_ در نماز جمعه سمیرم اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین یکی از مظاهر قدرت شیعه است و جا دارد از همه افرادی که شرکت کردند تقدیر و تشکر کرد و در شهرستان سمیرم هم از برپایی پیاده‌روی حرم تا حرم جاماندگان اربعین از مردم، مسؤولان و موکب داران تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: امروز مصادف با هفدهم شهریور ۱۳۵۷ سرآغاز قیام جدی مردم علیه رژیم پهلوی و شهادت عده‌ای از هم‌وطنان است که یاد شهیدان این واقعه را گرامی می‌داریم.

امام جمعه موقت سمیرم تصریح کرد: رهبر انقلاب با بیان اینکه از همه دولت‌ها حمایت کرده عملکرد این دولت را مورد تمجید قرار داده و این تمجید رهبر خیلی مهم است چون قبلاً چنین تمجیدی از دولت‌ها نبود و باید این را حفظ کنند و ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: دولتمردان ما به خوبی کار انجام می‌دهند ولی پیوست تبلیغاتی و فرهنگی ندارد و بلد نیستند هنرمندانه به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا مردم امیدوار شوند.

حجت‌الاسلام بهرامی خاطرنشان کرد: نیاز است مردم از برنامه‌ها و عملکردها آگاه شوند تا نسبت به قبل مقایسه کنند و امیدوار شوند که ثمره این پیمان‌ها در آینده خواهد رسید.

وی با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با دانشجویان بیان کرد: باید با اراده و تصمیم حرکت کرد چرا که جاذبه‌ها برای زاویه پیدا کردن از صراط مستقیم زیاد است.

کد خبر 685938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.