تحقق نکات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت وظیفه همه است

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به دیدار اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری، گفت: در این تشرف، مقام معظم رهبری نکاتی فرمودند که همه باید به عنوان وظیفه الهی و دینی خود سعی در تحقق این نکات داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، امروز _جمعه هفدهم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار کرد: حرکت عظیم، تأثیرگذار و ایمانی ملت شریف ایران به همراهی همه دلدادگان حضرت امام حسین (ع) در مراسم اربعین حسینی به نشانه مؤمن بودن هر فردی در روایت امام حسن عسگری (ع) است که زیارت اربعین امام حسین (ع) را جز علامت‌های مؤمن بر شمرده است.

وی افزود: این حرکت ایمانی با حضور تقریباً چهار میلیون نفر از مردم عظیم ایران و ملت شریف و سربلند ایران شکل گرفت که هنوز جمع قابل توجهی از زیارت باز می‌گردند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: افتخار بزرگی است که نمایندگان یک ملت ۸۰ میلیونی چهار میلیون نفر حضور داشتند و جاماندگان نیز در روز اربعین در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شاهچراغ حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به دیدار اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری در هفته دولت تصریح کرد: در این تشرف مقام معظم رهبری نکاتی فرمودند که همه باید به عنوان وظیفه الهی و دینی خود سعی در تحقق این نکات داشته باشند.

دژکام خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب، چندین سال در پیشروی به حوزه تولید تاکید داشتند اما متأسفانه گاهی که امکانات یا پولی به دست می‌آمد یا نفتی فروخته می‌شود دولت یک خرج‌هایی می‌کند که به درد نمی‌خورد.

وی ادامه داد: رهبر معظم فرمود پول‌ها را سرمایه‌گذاری در تولید کنید که مردم برای خودشان و نسل‌های بعدی تولید کنند و آقای خودشان باشند.

امام جمعه شیراز افزود: اینکه نفت را بخرند یا نخرند ما باید تولیدکننده باشیم و خودمان این موضوع را اداره کنیم و با توجه به اینکه در دولت آیت‌الله رئیسی این حرکت با شتاب بیشتری پیش می‌رود و این مسیر همان مسیر حقی است که طی شد و نتیجه آن ماندگار است و مردم با دیدن نتایج، تقدیر می‌کنند.

کد خبر 685937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.