تعامل بین قوا برای حل مشکلات معیشتی لازم است

امام جمعه تیران و کرون گفت: مشکلات معیشتی از جمله موضوعاتی بود که رهبر انقلاب به آن پرداخت و از مسئولان خواستند تا برنامه هدفمند برای آن ارائه دهند که تعامل بین قوا برای حل این نیاز و دغدغه مردم لازم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسین رشیدیان امروز_ جمعه هفدهم شهریورماه_ با اشاره به هزینه‌های مکالمه و ارتباطات زائران امام حسین (ع) اظهارکرد: تعرفه‌های افزایشی در اپراتور همراه اول وجود داشت که زائران باید نسبت به تماس‌های خود پرداخت کنند.

وی افزود: تسهیل شرایط برای مکالمه و ارتباط زائران لازم بود که همراه اول در این خصوص همکاری نکرد و نیاز به نظارت دستگاه‌های بالادستی در خصوص نرخ‌گذاری شرکت‌های ارتباطی است.

امام جمعه تیران و کرون اضافه کرد: برخی از زائران قوانین ارتباطات در خارج از مرز را نمی‌دانستند که در این شرایط باید هزینه‌های زیادی را بابت تماس‌های خود پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه همکاری خوبی توسط دستگاه‌های اداری، نظامی، خدمات و مردم برای خدمت به زائران اربعین صورت گرفته، تصریح کرد: شرکت همراه اول هم موکب زده بود ولی نیازی به این کار از سوی این نهاد خدماتی نیست بلکه باید در راستای مأموریت خود تلاش کند.

حجت الاسلام رشیدیان به هفته وقف اشاره و اذعان کرد: این سنت حسنه نقش مهمی در رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی دارد اما عملکرد نامناسب برخی از مسئولان در این حوزه مردم را نسبت به آن ناامید و بی اعتماد کرده است.

وی ادامه داد: ایجاد امید و انگیزه برای ترویج فرهنگ وقف در حوزه‌های مختلف نیازمند کار جمعی و همت و اراده متولیان امر است.

امام جمعه تیران و کرون همچنین به دیدار اعضای هیأت دولت با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری نکات مثبت دولت و ناکارآمدی‌ها را بیان کردند که باید متولیان امر در رفع معضلات و آنچه به نتیجه نرسیده، نقش خود را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه خوبی‌های دولت را در جامعه نقل کنیم، اضافه کرد: مشکلات معیشتی از جمله موضوعاتی بود که رهبر انقلاب به آن پرداخت و از مسئولان خواستند تا برنامه هدفمند برای آن ارائه دهند که تعامل بین قوا برای حل این نیاز و دغدغه مردم لازم است.

کد خبر 685923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.