۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کاهش محسوس دمای هوا در کردستان

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کردستان گفت: طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، وضعیت هوای استان تا اواسط هفته پایدار خواهد بود اما از امروز تا روز یکشنبه (بویژه روز شنبه) سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر زیاد و گاهی شدید است که موجب خیزش گرد و خاک محلی می‌شود.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در طول امروز و فردا حداکثر دماهای روزانه استان کردستان نسبت به روز گذشته حدود چهار تا شش درجه کاهش می‌یابد و ما شاهد کاهش محسوس دمای هوا خواهیم بود.

وی افزود: طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، وضعیت هوای استان تا اواسط هفته پایدار خواهد بود اما از امروز تا روز یکشنبه (بویژه روز شنبه) سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر زیاد و گاهی شدید است که موجب خیزش گرد و خاک محلی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: با توجه به جریان‌های غربی، امکان انتقال گرد و خاک عراق نیز به منطقه وجود دارد که موجب کاهش دید نسبی و کیفیت هوا به ویژه در صبح روز یکشنبه می‌شود.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته سراب شهرک دهگلان با دمای سه درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه و سلین سروآباد با دمای ۴۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان کردستان بودند و دمای شهر سنندج نیز بین ۱۰ و ۳۸ درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

کد خبر 685917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.