پروژه اسلام‌هراسی غرب شکست خورده است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دنیای امروز متوجه شده است پروژه اسلام‌هراسی شکست خورده، همانطوری که اخیراً فرانسه مجدداً قوانینی را در خصوص مبارزه با حجاب اعلام کرده است که ناشی از ترس این کشورهای غربی از تشکیل امت قدرتمند اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید احمد محمودی امروز_ جمعه هفدهم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان، با عرض تسلیت به مناسبت ایام رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام رضا (ع) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: حضرت علی (ع) در راستای سفارش به تقوا می‌فرمایند هیچ چیز جایگزین تقوای الهی نمی‌شود، زیرا ریشه گناه و خطاهای انسان در بی‌تقوایی است و تنها ایمان به خداوند و تقوای الهی می‌تواند جلوی جذب انسان به گناه را بگیرد.

وی افزود: ممکن است دانشمندان و عالمان جهان برای بسیاری از مسائل علمی راهکار علمی داشته باشد، اما در خصوص مهم‌ترین چالش انسان یعنی گناه هیچ راهکار علمی نتوانسته است مؤثر باشد زیرا تنها راهکار مقابل با این چالش بزرگ تقوای الهی است، حضرت علی (ع) می‌فرمایند نفوذناپذیرترین دژ انسان تقوای الهی است، خداوند همه ما را ملبس به لباس تقوا کند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: امروز هفدهم شهریورماه، سالروز کشتار مردم ایران به دست رژیم ستم شاهی است، مأموران حکومت طاغوت فکر می‌کردند با به گلوله بستن مردم ایران در روز ۱۷ شهریور کار انقلاب اسلامی تمام است، اما نمی‌دانستند که این انقلاب نشئت گرفته از عاشورای حسینی است و همین موضوع باعث شد انقلاب شکوهمند بعد از قیام ۱۷ شهریور با قدرت بیشتر جلو رفت و به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: راهپیمایی عظیم دشمن‌شکن اربعین حسینی با حضور ۲۲ میلیون نفر از ۱۰۰ کشور برگزار شد و حدود چهار میلیون از این تعداد زائران ایرانی بودند که سعادت حضور در این حماسه را داشتند، همچنین به تبعیت این راهپیمایی عظیم راهپیمایی‌هایی در استان‌ها و شهرستان‌های کشور شکل گرفت.

محمودی تاکید کرد: راهپیمایی اربعین، راهپیمایی قدس و ۲۲ بهمن با هدف مشترک، نوید شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی را می‌دهد، در حالی که دشمنان اسلام با ترویج اسلام‌هراسی به دنبال نابودی مکتب اسلام هستند، قطعاً تمامی دولت‌های جهان نمی‌توانند راهپیمایی مشابه به اربعین را برگزار کنند زیرا این راهپیمایی بر اساس عشق و ایمان شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در جمع عزاداران و دانشجویان با اشاره به حضور و اراده جوانان در راهپیمایی اربعین حسینی فرمودند با استقامت فتح قله حتمی است.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: دنیای امروز متوجه شده است پروژه اسلام‌هراسی که نماد دروغین غربی است شکست خورده، همان‌طور که اخیراً فرانسه مجدداً قوانینی را در خصوص مبارزه با حجاب اعلام کرده که ناشی از ترس این کشورهای غربی از تشکیل امت قدرتمند اسلام است.

محمودی ادامه داد: بسیاری از پژوهشگران غربی معتقدند که با این اقدامات نمی‌توان مقابل موج فراگیر اسلام را در جهان گرفت و تمامی شرایط برای حضور حضرت مهدی (عج) در حال فراهم شدن است.

کد خبر 685905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.