همکاری باشگاه سپاهان با زنیت به والیبال و هندبال هم کشیده شد

باشگاه سپاهان ایران همکاری‌هایش با باشگاه زنیت روسیه را به سه رشته افزایش داد.

به گزارش ایمنا و با اعلام باشگاه سپاهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به همراه حامد اصفا مدیر امور بین‌الملل باشگاه سپاهان با اعضای باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ دیدار و گفت‌وگو کردند.

ساماسانوف مدیرکل والیبال باشگاه زنیت، زیدنی‌کف مدیر ورزشی باشگاه والیبال زنیت، زیزا مدیرکل هندبال باشگاه زنیت، خرافوف معاون مدیرکل باشگاه هندبال زنیت و یوری مدیر امنیت باشگاه زنیت از جمله اعضای باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ بودند که در این جلسه حاضر بودند.

در این جلسه در خصوص گسترش همکاری‌ها و تعیین نقشه‌راه بین باشگاه سپاهان و زنیت در زمینه ورزش‌های والیبال و هندبال گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گرفت و ساکت ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد همکاری‌های گسترده دو باشگاه در والیبال و هندبال همچون فوتبال باشیم.

برگزاری کمپ‌های تمرینی، دوره‌های آموزشی برای مربیان، دوره‌های پزشکی، حضور تیم‌های والیبال و هندبال دو باشگاه در تورنمنت‌های مختلف و برگزاری کمپ برای رده‌های سنی مختلف آکادمی‌های والیبال و هندبال از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که با استقبال اعضای باشگاه زنیت روبه‌رو شد.

باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان و زنیت سن‌پترزبورگ روسیه از سال ۱۴۰۰ تفاهم‌نامه خواهرخواندگی امضا کردند و همکاری‌های مختلفی را تاکنون داشته‌اند؛ همچنین برنامه‌ریزی‌ها برای ادامه و گسترش همکاری‌ها انجام شده است.

کد خبر 685885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.