به هدفمان در دیدار با زنیت دست پیدا کردیم / زنیت با سازماندهی متفاوتی در زمین حاضر شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به هدفمان در دیدار با زنیت دست پیدا کردیم و بازیکنان جوان ما به آمادگی در این مسابقه رسیدند.

به گزارش ایمنا ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از بازی با زنیت اظهار کرد: یک بازی زیبا را شاهد بودیم، پیش‌بینی‌ها لازم را برای این دیدار انجام داده بودیم.

وی ادامه داد: به هر حال تیم زنیت بهتر از ما بود و به این تیم تبریک می‌گویم و خوشحالم که هواداران حاضر در ورزشگاه بازی زیبایی را شاهد بودند.

مورایس تصریح کرد: خوشحالیم که امکان برگزاری این مسابقه برای ما فراهم بود و در ورزش این نوع مسابقات بسیار مهم است، موضوع اصلی این دیدار آشنایی با ارزش‌های انسانی و فرهنگ‌های مختلف بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: خوشحالم که دوباره مقابل زنیت بازی کردیم و یک بازی متفاوت بود و خوشنود هستم زیرا تیم و بازیکنانی که دارم را می‌شناسم و به نظرم به هدفمان در این مسابقه دست پیدا کردیم؛ طبیعتاً هرکسی دوست دارد، در مسابقات خود به پیروزی برسد اما به هدفمان به بازی رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که با این بازیکنان کار می‌کنم و مطمئناً آینده بهتری برای آن‌ها در پیش است؛ بازی آخر زنیت را دیدم اما زنیت در این مسابقه با سازماندهی متفاوتی بازی کرد، در این دیدار فقط ۱۳ بازیکن داشتیم و بازیکنی برای تعویض نداشتیم.

مورایس همچنین عنوان کرد: بازیکنانی داشتیم که با یکدیگر بازی نکرده بودند اما خوشحال هستیم که امکان بازی کردن با یکدیگر برای آن‌ها فراهم شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: به هر حال با همین تیم به روسیه آمدیم و می‌دانستیم مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم
اما بابت کاری که در زمین انجام دادیم، خوشحال هستم.

وی در مورد مقایسه لیگ ایران و روسیه گفت: صحبت کردن در این مورد راحت نیست، اگر در لیگ روسیه بازی می‌کردیم، احتمالاً با کیفیت متفاوتی وارد می‌شدیم اما تیم ما می‌توانست جزو یکی از چهار تیم برتر روسیه باشد.

کد خبر 685872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.